Friday, October 16, 2009

futsal lelaki & perempuan ..

PMR da tamat , so byk aktiviti sekolah untuk kmi ...
kmarin futsal lelaki .. antara kelas ke kelas ... kmi no.4 wlupun klh dri 6 buah kelas sj .. kmi berjaya memenangi 1 prlawan sj ..
prlawanan sterusnya kmi klah 2-1 ..
walau apapun .. stiap prlawanan ada kalah ada menang . jg kmi mmg trima hakikat suda .. best jga dpt enjoy ..
pg td pula ,pertandingan futsal prempuan .. nmpk lucu jga tngok gelagat mereka brmain ..
maklumla , prempuan ada yg pndi main ada yg tendang bola pun xkena .. hehe
lama jga prlawanan mereka brlangsung .. tetapi memang sangat respect pelajar lelaki & perempuan 3D .
pasukan mereka yang memenangi perlawanan futsal tersebut walaupun sangat ploksot .. hahahahaahahha
pas jak hbis prlawanan futsal tu .. kmi masuk kelas .. pnya bising skitar kelas kmi .. kawan brteriak kemenangan dorang kmi pun ikut la .. trus teach kwan dtg sma geng2 karasnya .. selamat nda marah .. hehehe
kawan aku prempuan pula tnya aku mo pakai celak ka ? trus aku jawab tgk dulu celak mcmna !! pastu , ak tgk dan rsa bgus .. dia pkikn la aku .. hehe .. aku bunuh lebah di kelas menggunakan botol brtaraf suci .. akhirnya matila lebah tu .. siapa suru mengacau aku sama kawan2ku .. hee , kejam2 ..
aktiviti akan banyak dijalankan untuk kmi ..
so tggu la crta strusnya ... heheheheh

No comments: